10 stvari, ki jih morate urediti pred zagonom spletne trgovine

Razmišljate o odpiranju podjetja za elektronsko poslovanje? Gre za panogo, ki je naše tradicionalne nakupne navade preoblikovala v digitalne Za podjetnike trenutno stanje industrije e-trgovine ponuja velik potencial za dobiček.

Ustvarjanje dobička je enostaven del. Začetki so težki. Številna podjetja niso uspela, ker podjetniki niso imeli predhodnega znanja o ustanovitvi spletne trgovine. V nadaljevanju ponujamo kontrolni seznam, kjer bomo opisali bistvene korake pri zagonu spletne trgovine.

1. Odločanje o niši

Prvi korak pri ustanovitvi e-trgovine je določanje niše. Pri trenutni konkurenci je pomembno izbrati pravo nišo . Če dobro poznate industrijo e-trgovine, lahko svojo nišo zgradite kot Multi-Vendor sistem, v katerega vključite še ostala podjetja.

2. Začne se z imenom

Ko se odločite za nišo, morate izbrati ime. To mora biti edinstveno, zveneti dobro in ga ne sme uporabljati nihče drug. Za inspiracijo in lažjo izbiro si pomagajte s pregledom poslovnih portalov.

3. Registracija domene

Najbolje je izbrati domeno, ki je enaka imenu podjetja. Če to ni možno, izberite naslednjo najbližjo možno domeno. Črkovanje domene naj bo čim bolj enostavno.

4. Oblikovanje in razvoj trgovine

Ta korak predstavlja velik stroškovni vložek. Še večji strošek pa je slabo postavljena spletna trgovina, saj bo morda kratkoročno sicer cenejša, vendar bo slaba optimizacija odžirala prihodke in povzročala nepotrebne stroške pri kompleksnem vzdrževanju in podpori, zato bo na dolgi rok dražja. Pri izbiri izvajalca bodite pozorni na strokovnost, spletna trgovina mora biti osredotočena na odlično uporabniško izkušnjo, biti mora tudi vizualno privlačna in funkcionalna.

5. Strukturiranje poslovanja

Najpogostejši obliki sta družba z omejeno odgovornostjo in samostojni podjetnik. Izbira naj bo premišljena in naravnana na dolgoročno planiranje podjetja. Več o ustanovitvi podjetja si preberite na portalu Ajpes.

6. Pridobitev identifikacijskih številk podjetja

V naslednjem koraku bo novonastalo podjetje dobilo ključne elemente za začetek poslovanja – davčna in matična številka ter poslovni TRR račun.

7. Licence in dovoljenja

Nekatere poslovne dejavnosti zahtevajo pridobitev posebnih dovoljenj in licenc pred začetkom poslovanja. Zahteve se razlikujejo glede na industrijo. Pozanimajte se ali imate vse potrebno za začetek.

8. Izbira dobavitevlja

Izbira pravega dobavitelja je pomemben korak pri poslovanju e-trgovine. S tako intenzivno konkurenco morate imeti pravega partnerja, ki ponuja najboljšo kakovost in cene izdelka. Poiščite najboljšega dolgoročnega prodajalca za vaše podjetje.

9. Trženje

Tudi če še niste začeli poslovati, je najboljša praksa, da začnete graditi ozaveščenost svojih blagovnih znamk na spletu. Prisotnost na družbenih omrežjih in vsebina na blogih sta ključna prva koraka do zgodnjega trženja. Ko začnejo stvari delovati, lahko za digitalno trženje najamete zunanjega izvajalca, ki bo upravljal vaše trženjske procese.

10. Vodenje zalog

Če vse zgoraj omenjene stvari naredite pravilno, ste potencialno na dobri poti, da vaše podjetje takoj začne ustvarjati prodajo. Nobeno podjetje si ne želi, da bi jim zmanjkalo zalog, saj to škoduje ugledu in ustvarja stroške. Zato je najbolje planirati zalogo – jo prilagajati trenutnemu povpraševanju in trendom in tako vedno imeti situacijo pod nadzorom.

Zaključek

Po zaključenih prvih desetih korakih, se bo vaše podjetje konstantno srečevalo z novimi, ki jih bo potrebno uspešno izvesti. Teh 10 opisanih zgoraj služi zgolj za prvotno orientacijo na področju e-trgovine. Stvari se bodo odvijale zelo hitro, zato je treba ostati korak pred trenutno situacijo in načrtovati vsak korak na poti do vrha.

Povzeto po: Blog.cs-cart.com, 2019. Your 10 Point Checklist to Starting an Ecommerce Business. [spletni vir] Dostopno na: https://blog.cs-cart.com/2019/07/29/your-10-point-checklist-to-starting-an-ecommerce-business/ [29.7.2019]