Reference

Novice

Predbožične promocijske strategije za pospeševanje prodaje

V tem predbožičnem in prednovoletnem času imajo podjetja ogromno možnosti za promocijo in pospeševanje prodaje. Obstaja veliko načinov, kako usmeriti ljudi v vašo spletno trgovino in povečati konverzijo. Oglejmo si nekaj »predbožičnih strategij«, ki nagovarjajo kupce. Praznična e-mail kampanja Prazniki, sploh božični, so odlična priložnost za veliko e-mail kampanjo. Potrošniki so najbolj aktivni ravno v […]

Zakaj vam NE BO uspelo v spletni prodaji

Ustvarjanje lastne spletne trgovine skoraj ne bi moglo biti bolj preprosto. Potrebujete le domeno, gostovanje in platformo. In trgovina je postavljena. Druga stvar in veliko večji izziv pa je vodenje in uspeh te trgovine. Na začetku so vsi zelo optimistični in polni entuziazma, ko se pojavijo prvi izzivi, pa se vse hitro poruši. Kar 8 […]

Kako lahko hekerji napadejo vaše spletno mesto?

Postavitev lastne spletne trgovine je lažja kot kadarkoli prej. Na trgu najdemo kar nekaj rešitev za začetnike in že uveljavljene poslovneže, ki ne zahtevajo naprednih znanj programiranja. Toda ta razcvet e-commerce platform je s sabo prinesel tudi nekaj nezaželenih stvari, kot so hekerji, spammerji in ostali, ki želijo izkoristiti ranljivost spletnih trgovin za lasten profit. […]

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini

Če želite biti uspešni v spletni prodaji, je personalizacija uporabniške izkušnje zelo pomembna. To vam lahko pomaga pri privabljanju novih strank in ohranjanju že obstoječih. V tem zapisu boste prebrali, zakaj je personalizacija pomembnejša kot kadarkoli prej in spoznali razne strategije implementacije. Pomen personalizacije V času, ko je zasebnost zelo pomembna, se zdi, da so […]

Potisna obvestila: 5 načinov za izboljšanje uspešnosti

Tako kot v vseh ostalih segmentih, je konkurenca v spletni prodaji zelo visoka. Lojalnost do blagovne znamke se spreminja, donosi na investicije se zmanjšujejo. Zato potrebujete močno orožje za zmago. Potisna obvestila (push notifications) so dokaj novo orodje, ki lahko popolnoma redefinirajo vašo spletno trgovino. Uporabite jih in razširite svoje marketinške kanale. V nadaljevanju bomo […]

iMode na MOS Celje

Vabimo vas na Mednarodni obrtni sejem – MOS Celje, ki bo potekal od torka, 10.9. do nedelje, 15.9.2019. Najdete nas v OZS ulici obrti (dvorana L1, razstavni prostor 64). Tam bomo v okviru Obrtne zbornice Slovenije predstavili široko paleto naših spletnih rešitev in tehnologij. Izvedeli boste lahko vse, kar vas zanima na področju spletne prisotnosti, povečanja spletne prodaje in ovirah, […]

Sodišče EU: Upravljavec spletne strani z vgrajenim Facebookovim gumbom »Všeč mi je« je upravljavec osebnih podatkov

Sodišče EU je na podlagi primera »Fashion ID« prineslo novost glede gumba »Všeč mi je«: 1. Upravljavec spletnega mesta, ki na svojo spletno stran vstavi socialni vtičnik, ki brskalniku obiskovalca tega spletnega mesta omogoča, da za ponudnika vtičnika zbira osebne podatke obiskovalca in mu jih posreduje, se šteje za upravljavca osebnih podatkov. 2. Upravljavec spletne […]

Kako vam lahko znanje tujih jezikov pomaga v poslu?

Uvod V zadnjih nekaj desetletjih se poslovno okolje podjetij konstantno širi na splet. Digitalno okolje ponuja več prostora in več možnosti za rast. Globalna povezanost omogoča prehod na nove trge, nova partnerstva in stroškovno učinkovitejšo proizvodnjo. Pri soočanju z multinacionalno skupnostjo je nujno, da imamo dobro razvite jezikovne spretnosti in znamo čim več jezikov. Eden […]

Kako razširiti vašo e-trgovino: 4 stvari, ki jih morate upoštevati

Sodeč po ocenah, bo do konca leta 2019 na svetu 1,92 milijarde digitalnih kupcev. Glede na veliko število ljudi, ki kupuje na spletu, lahko rečemo, da je sedaj idealen čas za vstop na splet in postavitev lastnega online posla. Na spletu meje ne obstajajo. Vendar pa je zagotavljanje dosledne rasti zahtevna naloga – ne le, […]

10 stvari, ki jih morate urediti pred zagonom spletne trgovine

Razmišljate o odpiranju podjetja za elektronsko poslovanje? Gre za panogo, ki je naše tradicionalne nakupne navade preoblikovala v digitalne Za podjetnike trenutno stanje industrije e-trgovine ponuja velik potencial za dobiček. Ustvarjanje dobička je enostaven del. Začetki so težki. Številna podjetja niso uspela, ker podjetniki niso imeli predhodnega znanja o ustanovitvi spletne trgovine. V nadaljevanju ponujamo kontrolni seznam, […]

Naslednjo zgodbo
napišimo skupaj.