Reference

Novice

Strategije razvoja blagovnih znamk, ki se jih lahko naučimo iz Instagrama

Digitalni marketing je širok pojem, zlasti v segmentih, kot je e-poslovanje. Zajema širok spekter orodij, taktik, promocijskih mehanizmov itd., vse od skrbniškega centra za uporabnike do e-mail marketinga. Obstaja pa kanal, ki se s svojo vsestrankostjo in vplivom razlikuje od ostalih. Govorimo seveda o Instagramu – družbenem omrežju, ki ima trenutno več kot milijardo uporabnikov […]

5 strategij za zadrževanje kupcev

“The customer’s perception is your reality”  Kate Zabriskie Zgornji stavek lahko z drugimi besedami povemo tako: Ne glede na to, kako dobri smo, je naš uspeh vedno odvisen od tega, kako se bomo odzvali na vedno spreminjajoče se želje in zahteve naših (potencialnih) kupcev. Strah pred vzpostavitvijo spletne trgovine, s katerim se slej ali prej […]

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali

Skrivnost uspešnege elektronske platforme je v tem, da začnete z mehkim pristankom. Torej, za dejanski začetek, se morate odločiti, v kateri niši boste delovali. To pa lahko pomeni dober razmislek in zahtevno oviro za nekatere. Smer, za katero se boste odločili mora biti dobičkonosna, obenem pa ne sme “odžreti” preveč vaših virov. V nasprotnem primeru […]

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja

Množično financiranje (crowdfunding) je proces zbiranja denarnih sredstev, z namenom ustvarjanja še več denarja. Je proces prepričevanja množice, da je vaša vizija vredna njihovega časa, pozornosti in denarja. Na uspešne crowdfunding kampanje vpliva mnogo različnih dejavnikov. Vzroki, ki dajo projektu zagon, viralnost in uspeh, so zelo različni. Vseeno pa ni nič prepuščeno naključju. Tisti, ki […]

Izkoristite vavčerje za izdelavo spletne strani ali trgovine

Slovenski podjetniški sklad je objavil Javni razpis in poziv za vavčerje, ki je odprt do 31.3.2023 za: Vavčer za digitalni marketing(spletna stran, spletna trgovina, mobilna aplikacija, rezervacijska platforma) Vavčer za dvig digitalnih kompetenc Vavčer za pripravo digitalne strategije Vavčer za kibernetsko varnost S prijavo na razpis lahko kot podjetje pridobite nepovratna finančna sredstva za vse navedene […]

Spletna stran Špas teater

Ljubiteljem smeha in odlične igre ustvarjalcev žlahtnih komedij, kjer se te izvajajo – Špas teater iz Mengša – ni neznanka. Vsem tistim, ki zanje slišite prvič (v kar močno dvomimo), prepustimo nekaj domišljije, googlanja, ali, kar bo še najbolje, v naslednjih vrsticah preberite, kako so se na spletni strani spasteater.si predstavili kar sami: “Pisalo se […]

Priljubljene oglaševalske kampanje

Najboljše tehnike trženja so tiste, ki nam zagotovijo največjo učinkovitost z najmanjšimi naložbami. Potrebno je oblikovati idejo, ki bo tako univerzalna, da se bo lahko z njo povezal vsakdo. Lahko je smešno, nadležno ali žalostno, samo da premakne občinstvo. Vendar ne obstaja preprost recept, kako naj vaša kampanja postane priljubljena. O tem v bistvu ne […]

5 stvari, ki jih imejte v mislih, ko izbirate platformo za spletno trgovino

V zadnjem desetletju so spletne trgovine postale vse bolj priljubljene in če razmišljate o ustanovitvi podjetja za prodajo izdelkov, morate vsekakor razmisliti o tej opciji. Z malo sreče in s pravo izbiro platforme, bo vaše poslovanje lahko zelo uspešno. Začnete lahko z najemanjem spletnega razvijalca, da ustvari spletno mesto, ali pa uporabite spletno mesto, ki […]

8 praks za varno spletno trgovino

Ameriški trgovci so v preteklem letu s spletnimi trgovinami zaslužili več kot 517 milijard dolarjev in ni videti, da bi se razvoj kmalu upočasnil. Ta novica pa je odlična tudi za hekerje in obstaja možnost, da bodo poskušali prodreti tudi na vašo spletno stran. Zato morate poskrbeti, da bodo vaši podatki varni. Kaj pa lahko […]

Spletno trženje: Kako povečati prodajo v spletni trgovini

Klasično trženje lahko uspešno uporabimo za reševanje naslednjih težav spletnih trgovin:spodbujanje prodaje določenih kategorij in izdelkov, spodbujanje prodaje dražjih izdelkov, pritegnitev pozornosti na nove izdelke, spodbujanje k nakupu več blaga, povečanje vrednosti naročila, ustvarjanje skupnosti zvestih kupcev, ohranjanje konkurenčnosti trgovine in upravljanje vedenja strank. Kako pa to storimo? Nastavitev domače strani Domača stran deluje kot […]

Naslednjo zgodbo
napišimo skupaj.