Potisna obvestila: 5 načinov za izboljšanje uspešnosti

Tako kot v vseh ostalih segmentih, je konkurenca v spletni prodaji zelo visoka. Lojalnost do blagovne znamke se spreminja, donosi na investicije se zmanjšujejo. Zato potrebujete močno orožje za zmago.

Potisna obvestila (push notifications) so dokaj novo orodje, ki lahko popolnoma redefinirajo vašo spletno trgovino. Uporabite jih in razširite svoje marketinške kanale. V nadaljevanju bomo predstavili 5 pomembnih strategij za izboljšanje statistike vašega e-poslovanja.

Trženje prek potisnih obvestil – o čem gre?

Začetnik na tem področju je Blackberry, ki je potisna obvestila predstavil za obveščanje uporabnikov o prispeli e-pošti. Do danes se je uporaba razširila tako rekoč na vse ostale aplikacije in spletna mesta.

Upravljalci obvestil lahko pošiljajo sporočila ne le na mobilne naprave in aplikacije, ampak tudi na osebne računalnike, neposredno iz spletnih trgovin.

Mnogo tržnikov jih uporablja že nekaj časa, podpira jih tudi dobra statistika:

  • Povprečna globalna stopnja dovoljenj za obveščanje prek potisnih obvestil je v letu 2018 znašala 67,5% oz. 91,1% na Android in 43,9% na iOS operacijskih sistemih.
  • Povprečen uporabnik pametnih telefonov dnevno prejme 46 potisnih obvestil (podatki za ZDA)
  • Push obvestila povečajo spletne nakupe za do 10-krat, stroške pa zvišajo za do 16%
  • Potisna obvestila omogočajo do 5-krat boljši doseg pri zapuščenih košaricah kot e-mail obvestila

5 nasvetov za boljšo tržno strategijo

Potisna obvestila na mobilnih napravah in osebnih računalnikih imajo velik potencial, da povečajo vašo spletno prodajo. Posledično lahko to pripelje do večje lojalnosti do znamke in poveča delež vračajočih se kupcev, kot tudi generira nove obiskovalce v kupce. Kako torej pripraviti uspešno strategijo?

1.Prava vrsta push strategije

Vsak, ki se naroči na vaša potisna obvestila ima določena pričakovanja. Dokazati morate, da so vaša obvestila za uporabnike dragocena in z jasnim sporočilom, kaj lahko pridobijo oz. kaj lahko izgubijo/zamudijo, če teh sporočil ne bi prejemali. Sestavite prilagojen prijavni sistem. Identificirajte vašo publiko in jim ponudite vrednost, ki jo vaša spletna trgovina lahko prinese v njihova življenja.

Opombe:

  • Uporabniki Androida se na obveščanje samodejno prijavijo že med nameščanjem aplikacije.
  • Uporabnike iOS morate po namestitvi pozvati, da omogočijo potisna obvestila.
  • Spletna potisna obvestila lahko pošiljate le tistim uporabnikom, ki so ročno dovolili pošiljanje obvestil.

2. Objavite posebne akcije

Kot ste jim obljubili že v prvem koraku, jih morate obveščati o najnovejših ponudbah, popustih ipd. Vključite URL naslov ciljne strani in omogočite neposreden dostop do željene vsebine.

Dodate lahko tudi časovno omejene ponudbe. To lahko naredite z napisi, kot npr. »samo danes«, »samo naslednjih 20 min«, »omejena zaloga« ipd. Tako pri uporabnikih sprožite FOMO (fear of missing out) oz. strah pred izgubo, kar uporabnika dodatno motivira za nakup.

3.Oglašujte najnovejše produkte

Možnost, da bo vaša stranka spontano oz. prostovoljno preverjala vašo trgovino in iskala nove izdelke, je majhna. Namesto, da jih čakate, da novosti odkrijejo sami, jim ponudite izdelke takoj, ko jih dobite. Za večjo privlačnost pripravite atraktivne grafike, besedila in razne ugodnosti. Izkoristite praznike, kot so božič, velika noč ali Black Friday.

4.Personalizirana obvestila

Obvestila prinašajo veliko moči. Lahko jih uporabite za pošiljanje »spama« oz. sporočil brez konkretne vsebine ali pa ustvarite zanimive in informativne, ki jih bodo uporabniki dejansko prebrali. Z dobro prilagojenimi obvestili (npr. da vključite imena uporabnikov) ne boste le pridobili pozornosti uporabnikov, ampak tudi izboljšali klike na vaše spletno mesto.

Potisna obvestila lahko tudi prilagodite glede na demografske podatke, kot so spol, starost, jezik, lokacija, zgodovina nakupov in podobno. Primer spodaj prikazuje uporabnika, ki je želel kupiti pametno uro, vendar je ni bilo na zalogi. Ko je bila ura ponovno na zalogi, je uporabnik takoj prejel personalizirano obvestilo.

5. Strateško spremljanje zapuščenih košaric

Potisna obvestila bistveno pomagajo pri zapuščenih košaricah. Ne le, da lahko uporabnika neposredno targetirate na zaslon naprave, ampak jim tudi omogočite neposredno povezavo do zapuščene košarice, da lahko hitro dokončajo nakup.

Spletno nakupovanje deluje najbolje, ko je opremljeno z najnovejšimi tehnologijami. Ne glede na to ali imate spletno trgovino z lastno zalogo ali spletni nakupovalni center z več prodajalci, lahko potisna obvestila predstavljajo veliko priložnost za izboljšanje prodaje. Če jih še niste aktivirali, jim dajte priložnost in se prepričajte sami.