Predbožične promocijske strategije za pospeševanje prodaje

V tem predbožičnem in prednovoletnem času imajo podjetja ogromno možnosti za promocijo in pospeševanje prodaje. Obstaja veliko načinov, kako usmeriti ljudi v vašo spletno trgovino in povečati konverzijo. Oglejmo si nekaj »predbožičnih strategij«, ki nagovarjajo kupce.

Praznična e-mail kampanja

Prazniki, sploh božični, so odlična priložnost za veliko e-mail kampanjo. Potrošniki so najbolj aktivni ravno v tem času ter aktivno iščejo najboljše ponudbe, iščejo pa tudi ideje, kaj sploh podariti svojim bližnjim! In ravno zato imajo podjetja tako dobro priložnost, da se izpostavijo z dobro načrtovano kampanjo z dobro ponudbo izdelkov.

Več ocen in mnenj kupcev

Kot smo že omenili, je decembrski čas najboljši čas za trgovce, saj ljudje brskajo po spletu in iščejo najboljša ter najbolj ugodna darila. V tem času preglejujejo mnogo več spletnih trgovin kot sicer, zato imate kot prodajalec boljšo možnost, da vas odkrijejo. Če vas kupci ne poznajo, so do vas previdni in nezaupljivi, zato jim je treba pokazati, da ni razloga, da vam ne bi zaupali.

Zaupanje ne pride čez noč in vsebuje mnogo različnih elementov, eden od teh so tudi ocene in mnenja kupcev. Te boste dosegli z dobro uporabniško izkušnjo. Obstoječi kupci so tisti, ki dajo bodočim kupcem informacijo, da je bil njihov nakup uspešen, prijeten in brez zapletov. Ocene in mnenja tudi ugodno vplivajo na pozicioniranje v spletnih brskalnikih, zaradi česar imate priložnost biti bolje uvrščeni.

Dodajte malo božičnega duha svoji trgovini

Enostavno in zelo učinkovito. Se spomnite božičnih Coca-Cola televizijskih oglasov? Vsa velika podjetja se poslužujejo te strategije. Dodajte malo prazničnega navdušenja tudi vaši spletni trgovini. »Okrasite« jo s prazničnimi barvami, oglasnimi pasicami, z večjim budžetom pa lahko naredite tudi lastne televizijske in radijske oglase.

Ustvarite občutek »nujnosti«

Občutek nujnosti je gonilo prodaje. Ko že imate obiskovalca v vaši spletni trgovini, ste v najboljši poziciji, da pride do konverzije. Narediti morate vse, da do tega tudi pride in da ne »pobegnejo« drugam in da opravijo nakup čim prej.

In najboljši čas za to so, seveda, božični prazniki. Eden od klasičnih prijemov ustvarjanja nuje je informacija, da je na voljo samo še en izdelek, zato naj obiskovalec pohiti z nakupom, sicer bo prikrajšan. V prazničnem času pa je to lahko informacija, da če kupec naroči izdelek do določenega dne, bo to dostavljeno ravno pravi čas do božiča. Zato morajo nujno kupiti čim prej!

Priložnost zamujena ne vrne se nobena

Ali pač.

Najslabša stvar, ki se vam lahko zgodi je, da kupci odstopijo od nakupa v zadnjem koraku. Zapuščene košarice so velika nočna mora spletnih trgovcev, sploh v prazničnem času in povečanem prometu. Zapučene košarice pomenijo, da kupci niso pripravljeni na nakup in da imate vi, kot trgovec, izpuščeno priložnost za zaslužek. Ampak tudi na to lahko vplivate in tako zmanjšate izgube. Če želi kupec odstopiti od nakupa ali pusti košarico odprto, ga lahko ponovno nagovorite s pojavnim okencem, kjer mu ponudite popust na nakup. Tako si morda premisli.

Povzeto po: Blog.cs-cart.com, 2019. Pre-Christmas Promotional Strategies to Boost Your Sales. [spletni vir] Dostopno na: https://blog.cs-cart.com/2019/11/21/pre-christmas-promotional-strategies-to-boost-your-sales/ [21.11.2019]

Slike: vir