Marketing

Odprli ste novo trgovino v največjem nakupovalnem centru na svetu. Projekta ste se lotili resno: notranji oblikovalec je poskrbel za vrhunsko podobo trgovine, mizar je za vas po meri izdelal dizajnerske kose pohištva, zaposlili ste simpatično prodajalko in police založili z odličnimi produkti. Ničesar niste prepustili naključju. Napočil je dan otvoritve. Končno čas, ko se bo vaš trud in finančni vložek poplačal. A trgovina ni tako obiskana, kot ste pričakovali. Obiskovalcev je ogromno, vendar se sprehajajo mimo in vaše trgovine sploh ne opazijo. Prodaja je daleč od vaših ciljev.

Zgornji primer površno ilustrira možen scenarij. Le da je na spletu še težje – v fizičnem nakupovalnem centru boste verjetno imeli vsaj nekaj mimoidočih obiskovalcev, ki bodo slučajno zavili v vašo trgovino. Na spletu pa se na take obiskovalce ne morete zanašati. Rešitev – potencialnim kupcem morate sporočiti, da obstajate in jih prepričati v nakup. Pri obeh izzivih je digitalni marketing kot naročen za vas – opcij je ogromno. Toda, kako se odločiti za pravo? Kje začeti?

Kaj je narobe z vašo trgovino? Nič. Ampak nihče vas ne pozna.

Tu nastopimo mi.

Naša marketinška ekipa ima po več kot 200 uspešnih projektih bogate izkušnje s promocijo spletnih trgovin in spletnih strani iz vseh panog in dejavnosti. Izvajamo popoln spekter storitev spletne promocije, preverjenih na mnogih primerih, zato vam z veseljem svetujemo prave za vaš konkreten primer.

01 /010

Google Ads.

Naj vas stranke opazijo natanko takrat, ko na Googlu iščejo stvari, ki jih ponujate. Pri tem pa plačate samo, ko kliknejo vaš oglas in tako obiščejo vaše spletno mesto ali pokličejo v podjetje. Google je sinonim za iskanje informacij in s tem nepogrešljiv element vašega spletnega oglaševanja, saj na njem dosežete potencialne kupce, ki v tem trenutku iščejo vaše produkte. Poskrbite, da bo vaša ponudba na pravem mestu ob pravem času.

Facebook in Instagram.

Najpopularnejši socialni omrežji, skupno s preko tremi milijardami rednih uporabnikov. V ogromnih bazah omogočata izjemno natančno targetiranje vaših potencialnih kupcev in sta najbolj učinkovita predvsem pri grajenju vaše blagovne znamke, v zadnjem času pa je tudi prodaja prek teh platform v velikem porastu. Dosežete lahko tudi najbolj specifične skupine uporabnikov, učinki pa ob pravilni strategiji premikajo gore. Poskrbite za vašo prepoznavnost.

LinkedIn.

Največje poslovno socialno omrežje na svetu z več kot 500 milijoni poslovnih uporabnikov, njegova uporaba pa je v strmem porastu. V povprečju podjetja generirajo kar 80% vseh poslovnih kontaktov prav na tej platformi. S pomočjo natačnega sistema targetiranja dosežemo točno določene ključne osebe v podjetjih in tistih panogah, ki so za vas ključnega pomena. Poskrbite za profesionalni nastop vašega podjetja in se pozicionirajte kot vodilni strokovnjak v panogi!

E-Mail.

E-pošta še vedno zadržuje prvo mesto med komunikacijskimi kanali na spletu, kljub temu, da je prisotna že desetletja. E-mail marketing tako še vedno kanal spletnega marketinga, ki ga je zelo smiselno vključiti v vašo oglaševalsko strategijo. Zaradi velike količine tovrstnih sporočil je potrebno izbrati atraktiven naslov in kvalitetno vsebino, ki bralce pritegne, da si ogledajo več.

Vsebinski marketing.

Jedro uspešnega spletnega nastopa vsakega podjetja je kakovostna vsebina. Uporabljamo jo prav povsod, od vaše spletne strani do optimizacije spletne strani in na vseh kanalih digitalnega marketinga. Kakovostna vsebina pritegne pozornost ciljne publike in obiskovalca spodbudi k izpolnjevanju akcij, s tem pa izpolnjuje vaše poslovne cilje ter vpliva na optimalno spletno izpostavljenost vašega posla. Pišemo zgodbe, ki pritegnejo vaše potencialne stranke in vam pomagajo prodati.

Optimizacija spletnih mest.

Večina se pri iskanju na spletu zateče k iskalniku Google. Malo manj znan podatek pa je, da kar 75% izmed nas pregleda le prvih pet zadetkov, zato je vaša pozicija ključnega pomena. Poskrbite za vidnost vašega spletnega mesta.

Medijski zakup.

Z oglaševanjem na pravih digitalnih in tradicionalnih medijih boste dosegli pravo publiko. Zato je potreben dogovor z avtorjem spletnega mesta oz. odgovorno osebo, včasih tudi že mesece pred začetkom oglaševalske kampanje. Poleg dogovora pa je potrebno materiale ustrezno pripraviti na oddajo. Oglašujte tam, kjer bo vaše sporočilo imelo največji doseg.

Grafična produkcija.

Kakovostna vsebina si zasluži spremstvo privlačnih vizualnih elementov. Ti odlično dopolnjujejo vašo vsebino in poudarijo njeno bistvo. Naša oblikovalska ekipa oblikuje kreativne grafike, prilagojene namenu in uporabi na različnih medijskih kanalih. Naše delo obsega tudi dinamične video produkcije, s katerimi presežete sporočilnost običajne fotografije, po želji pa organiziramo tudi snemalni dan.

Influencerji.

Popularen pristop k promociji vašega posla je promocija s tako imenovanimi vplivneži oz. influencerji. Za vas naredimo pregled primernih influencerjev in vas z njimi povežemo. Uporabite inovativne oglaševalske pristope in prepustite širjenje besede znanim.

Nakupovalni center.

Spletne trgovine združujemo v spletnem nakupovalnem centru Mesto mojih nakupov (mmn.si). Gre spletni portal, kjer ima vsak prodajalec na razpolago svojo trgovino, ki je del nakupovalnega centra. Ta vam omogoča dostop do velikega števila potencialnih kupcev, ki dnevno kupujejo v spletnem nakupovalnem centru, saj za oglaševanje in obiskanost portala skrbimo mi.

Smo vas prepričali?

Ne, imam pomisleke.

Da, naslednjo zgodbo napišimo skupaj.