ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif 

eTaif.com je spletni nakupovalni center, fokusiran na države Bližnjega vzhoda. Deluje kot hčerinsko podjetje konglomerata Al Taif Group. Direktor Mohammed Abdulfattah pravi, da je njihov cilj pomagati trgovcem z območja pri vstopu v spletno prodajo.

200.000 +

izdelkov

150 +

prodajalcev

4

države delovanja

Mohammed Abdulfattah

Direktor & vodja razvoja poslovanja

eTaif.com je spletni nakupovalni center za države Bližnjega vzhoda, ki prihaja iz Iraka. Deluje kot mesto, kjer se srečujejo prodajalci in kupci iz Iraka in celotne regije. Povezujemo ljudi ter izdelke. Naš namen je pomagati prodajalcem pri vstopu v spletno prodajo in olajšati proces nakupovanja našim ciljnim skupinam, še posebej kupcem iz Iraka

eTaif je hčerinska družba podjetja Al Taif Group, ki se poleg spletne prodaje ukvarja tudi z logistiko, zavarovalništvom, finančnimi transferji, menjavo valut in ostalimi dejavnostmi.

Spletni nakupovalni center je zelo dobro razvit in ima odlično podporo. Število izdelkov in prodajalcev raste iz dneva v dan, vedno večji pa je tudi seznam funkcij, ki jih podjetje ponuja. Ena od teh je tudi polno funkcionalna mobilna aplikacija za iOS in Android naprave.

Pred lansiranjem projekta smo strateško planirali in pripravili proračun za razvoj, zaposlovanje in vključevanje trgovcev. Podjetje je imelo dovolj virov za razvoj in podporo spletnega nakupovalnega centra ter za nadzorovanje rasti.

— Mohammed Abdulfattah

Ciljna skupina njihovega spletnega nakupovalnega centra so predvsem kupci iz Iraka. Po besedah Mohammeda Abdulfattaha je Irak trenutno v fazi obnovitve in razvoja in veliko trgovcev se želi širiti na trg spletne prodaje, kjer nastopi prav eTaif.

Irak in Bližnji vzhod do sedaj nista bila izrazito usmerjena v spletno prodajo. Eden največjih izzivov je bil poučevanje in vpeljevanje tako prodajalcev kot tudi kupcev iz regije v spletno nakupovanje.

— Mohammed Abdulfattah

V podjetju so se iskanja platforme lotili zelo resno, analizirali in testirali so veliko različnih platform. Za CS-Cart Multi-Vendor so se odločili zato, ker se je odlično prilagala njihovemu poslovnemu modelu in zahtevam. Zanje je bil CS-Cart Multi-Vendor odlična rešitev, za hitro in cenovno ugodno testiranje MVP-jev (na kratko, da zadovoljuje minimalne zahteve).