Zakaj vam NE BO uspelo v spletni prodaji

Ustvarjanje lastne spletne trgovine skoraj ne bi moglo biti bolj preprosto. Potrebujete le domeno, gostovanje in platformo. In trgovina je postavljena.

Druga stvar in veliko večji izziv pa je vodenje in uspeh te trgovine. Na začetku so vsi zelo optimistični in polni entuziazma, ko se pojavijo prvi izzivi, pa se vse hitro poruši. Kar 8 od 10 spletnih trgovin propade v roku 24 mesecev.

Zakaj trgovine propadejo?

Slaba postavitev

Kot tudi sami v podjetju iMode dostikrat poudarjamo, je spletna stran ogledalo podjetja. Slabo narejena spletna stran oz. trgovina meče slabo luč na vaše podjetje. Potrebno se je prilagoditi trendom in preseči konkurenco, saj boste le tako izstopali. Seveda pa mora spletna stran tudi delovati ustrezno in hitro, saj boste tako zmanjšali stopnjo zapuščanja.

Naslednja zadeva je varnost, ki jo je potrebno jemati skrajno resno, kot poudarjamo v prejšnjem članku (vir). Nezavarovano spletno mesto odganja stranke. Zaradi nižanja stroškov se majhna podjetja pogosto odločajo za brezplačne e-trgovine, pri tem pa ne pomislijo, kakšen vpliv oz. odziv bo to imelo na njihovo delovanje. Brezplačne platforme imajo omejene funkcionalnosti, ki lahko negativno vplivajo na varnost (in delovanje) vaše spletne trgovine.

Vsekekor svetujemo uporabe profesionalnih e-commerce platform, ki vsebujejo vse potrebno za brezhibno delovanje spletne trgovine. To vključuje oblikovanje, urejanje, nadzor, dodajanje vsebine in produktov, procesiranje plačil in najpomembneje, varnost. Ključnega pomena pa je tudi izbrati izbrati nišo, kjer boste lahko konkurirali svojim tekmecem.

Slab promet

Če mislite, da je pomanjkanje zanimanja za vaše izdelke glavni razlog, da nimate zadovoljivega prometa, se po vsej verjetnosti motite. Za to težavo obstaja več vzrokov.

Počasna spletna stran – je lahko prvi razlog za to. Naredite stresne teste in preverite, kolikšen promet lahko vaša spletna trgovina prenese.

Napačna ciljna skupina – ali prodajate prave izdelke pravim kupcem?

Slabo oblikovanje in slaba vsebina – vas uničujeta.

Obstajata dva glavna načina, kako rešiti problem slabe kvalitete, kvantitete in prometa na spletno mesto. Ena je oglaševalska kampanja Google AdWords, druga pa investiranje v generiranje organskega prometa z dobro vsebino.

Spletna orodja, kot je AdWords so hitra rešitev, ampak edina dolgoročna rešitev za generiranje prometa je kvalitetna vsebina. AdWords je tudi dražja rešitev, še posebej, če se ga ne lotite pravilno. Zato začnite počasi, morda z bloganjem. Nato pa počasi začnite s plačanimi oglaševalskimi kampanjami. Na spletu obstaja ogromno različnih zapisov, kako se tega lotiti.

Strast

Dobiček je pomemben. Ampak kakšna pa je vaša motivacija za doseganje vaših poslovnih ciljev? Ste pripravljeni delati in garati za uspeh? Investicija se vam verjetno ne bo povrnila čez noč, potrebovali boste veliko več časa. Ne hitite z odpiranjem spletne trgovine, če nimate dovolj strasti za investiranje vašega časa in denarja.

Upravljanje s produkti

Vaši produkti so vse. Slike vas lahko pripeljejo do vrha ali vas pokopljejo. Spletni kupci se zanašajo razno na slike, saj le tako dobijo predstavo, kako izdelek tudi dejansko izgleda. Slabe slike ne bodo spodbudile vaših obiskovalcev v nakup.

Fizično je pomembno, kako vodite svoj inventar. Zaloga ne sme biti nikoli premajhna ali prevelika. Slabo vodenje inventarja prinaša nepotrebne stroške, ki jih ne potrebujete.

Potrpežljivost

Imeti spletno trgovino ne pomeni obogateti čez noč. Preden boste v pozitivnih številkah, bo minilo nekaj časa, ampak imate dobre možnosti, da bo vaš trud na koncu poplačan. Bodite potrpežljivi, investirajte v učinkovitost vaše strani, dober inventar in dobro premišljen marketing.

Slike: freepik, Neilpatel, Search Engine Land